Ο έμπειρος τεχνικός σε επικοινωνία με το plekto.gr δήλωσε τα εξής: «Ένα μεγάλο ευχαριστώ από καρδιάς για την στήριξη και την συνεργασία προς το πρόσωπο μου από διοίκηση, ποδοσφαιριστές και φιλάθλους.Ευχομαι μια νέα καλή αγωνιστική περίοδο εκπληρώνοντας τους στόχους που θα θέσετε».
Παρελθόν από την τεχνική ηγεσία του Αγίου Ιεροθέου αποτελεί ο Σάκης Σάσσαλος.








