Τελευταία ενημέρωση 19:42, 19 Απρ 2024

Να ζητήσουμε συγνώμη από το Νικόλα

Κατηγορία Editorial
Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(1 Ψήφος)

Το να κάνεις αυτοκριτική πολλές φορές σε βοηθάει να καταλαβαίνεις τα λάθη σου και να γίνεσαι καλύτερος ώστε την επόμενη φορά να μην τα επαναλαμβάνεις.

Εμείς, η κοινωνία που ζούμε, δεν έχουμε μάθει να κάνουμε αυτοκριτική και κοιτάζουμε τι κάνουν οι άλλοι χωρίς να βλέπουμε τι κάνει η δική μας καμπούρα. Στην περίπτωση του μικρού «Νικόλα» που πρωταγωνιστεί στη διαφήμιση της Νέας Δημοκρατίας ο ντόρος που προκλήθηκε ήταν τόσο μεγάλος και μπορώ να σας πω ότι συναγωνίστηκε σε δημοσιότητα πολλούς εγχώριους σταρ.

Για να γίνει ντόρος σημαίνει ότι η διαφήμιση ήταν πετυχημένη (δεν έχει σημασία αν την έκανε το συγκεκριμένο κόμμα, μπορεί να ήταν κάποιο άλλο) και πως ο «Νικόλας» ανταποκρίθηκε απόλυτα στον πρωταγωνιστικό ρόλο. Ίσως και να κάναμε λάθος που αποκαλύψαμε εδώ στο peristerisports το όνομα του (εδώ πάει η αυτοκριτική και ζητούμε συγνώμη) γιατί από τη μέρα που το γράψαμε η έκταση που δόθηκε ήταν διπλάσια και τριπλάσια. Όλοι οι δημοσιογράφοι ήθελαν συνέντευξη όχι μόνο από τον μικρό αλλά και από τον μπαμπά του που επίσης έγινε το ίδιο…διάσημος με τη φράση του Σαμαρά «πες το στο μπαμπά σου».

Και αλήθεια πώς να διαχειριστεί μια οικογένεια μια τέτοια κατάσταση από τα αδηφάγα ΜΜΕ (δεν εξαιρώ κανέναν). Από πού να πάρεις συμβουλές; Το παιδί έχασε μαθήματα από το σχολείο επειδή οι κάμερες παραμόνευαν στο σχολείο του. Ένας δημοσιογράφος πήγε και χτύπησε το κουδούνι της οικογενείας και ζητούσε συνέντευξη στο βωμό της αποκλειστικότητας. Το ένα κανάλι να θέλει μπαμπά και γιο στο στούντιο, το άλλο κανάλι να θέλει ζωντανή σύνδεση από το Νταμάρι. Απίστευτα πράγματα. Και δεν είναι μόνο αυτό.

Στο facebook δημιουργήθηκε σελίδα Νικόλας που μέσα σε δύο μέρες έκανε 8000 like. Mε ατελείωτα τρολλαρίσματα, για ανήλικο παιδί και άσχημο λεξιλόγιο. Συν κάποιους που συνδύασαν τη διαφήμιση με την πολιτική. Και όλα αυτά γιατί;

Το παιδί επιλέχθηκε από το διαφημιστικό γραφείο που ανέλαβε το σποτ ως το πιο κατάλληλο. Ο «Νικόλας» έκανε στο παρελθόν και άλλες διαφημίσεις. Το’ χει το παιδάκι. Έκανε τη διαφήμιση του, στήριξε και μπράβο του την οικογένεια και μέχρι εκεί. Όλα τα άλλα γιατί να λέγονται και να ταυτίζονται με την πολιτική; Όπως ο ποδοσφαιριστής αλλάζει τις ομάδες, έτσι και ένας που κάνει διαφημίσεις μπορεί να παίζει όπου θέλει. Απλά πράγματα. Στο δια ταύτα: Ας αφήσουμε το μικρό «Νικόλα» που είναι αστέρι στο ποδόσφαιρο και έχει προοπτική ήρεμο και ήσυχο. Είναι ένα 14χρονο παιδί, ας του επιτρέψουμε να ζήσει ανέμελα όμορφα αυτό που περνάει που πράγματι είναι όμορφο αλλά μέχρι ενός σημείου.

Περισσότερα σε αυτή την κατηγορία: Ο ρεπόρτερ της ομάδας σας είστε (και) εσείς! »
Hatzi

Προγνωστικά Στοιχήματος Δωρεάν | FreeTips247

Leventis kreopoleio
Tsevelekos 250x250

Συνδεθείτε μαζί μας